PIOTREK - 2009-05-18 17:50:34 |
Tutaj możecie wpisać dowolną ilość swoich ulubionych filmów jakie obejrzeliście a więc oto moja lista ulubionych filmów
ANIA Z ZIELONEGO WZGÓRZA OMEN 666 CHRISTINE NIEPROSZENI GOŚCIE ZNALAZŁEM CIĘ DHOOM 2 MAŁA MOSKWA TUNEL REC INDIANA JONES I KRÓLESTWO KRYSZTAŁOWEJ CZASZKI ZAKOCHANA ZŁOŚNICA KSIĘŻNICZKA I CESARZ TARA RUM PUM BLISKO SIEBIE TAXI cz1,2,3 TERMINATOR cz1,2,3 MARTWA RZEKA JHOOM BARABAR JHOOM UPROWADZONA DZIEWCZYNY Z DRUŻYNY NAJLEPSZY STRZAŁ WYŚCIG ŚMIERCI CHAK DE INDIA
|
Azja - 2009-05-18 19:31:14 |
hary wszystkie czesci zmierzch skok przez plot :P na fali zmierzch :D
|
R a n i ♥ - 2009-05-18 20:01:39 |
A ja najbardziej lubię...
Hmm.. PAheli, Chalte CHalte i NIgdy nie m.ów zegnaj.. :heart:
|
nensha - 2009-05-20 15:58:14 |
Zarówno
jak i
INDIANA JONES I KRÓLESTWO KRYSZTAŁOWEJ CZASZKI
oraz
to jedne z najsłabszych filmów, jakie oglądałam :p No ale o gustach się nie dyskutuje.
Co do moich ulubionych... Wszyscy wiedzą, że ja lubię kino azjatyckie, ale nie wszyscy wiedzą, że bardzo lubię też niemieckie filmy. W sumie lista moich wszystkich ulubionych filmów byłaby zbyt długa, dlatego podaję link do moich ulubionych na filmwebie (http://www.filmweb.pl/user/nensha/filmFavorites) a tutaj wymienię tylko takie, które lubię szczególnie... Lalki Kikujiro no natsu Ring Upadek Fałszerze Goodbye, Lenin! Wiosna, lato, jesień, zima... i wiosna Skazani na Shawshank Zielona mila Gwiezdne Wojny Kill Bill Billy Elliot Misery Lista Schindlera Gdyby jutra nie było i jeszcze Dostana :D
|
PIOTREK - 2009-05-20 19:12:46 |
Nensha napisała
Wszyscy wiedzą, że ja lubię kino azjatyckie, ale nie wszyscy wiedzą, że bardzo lubię też niemieckie filmy
TEŻ I JA KILKA FILMÓW NIEMIECKICH TEŻ OGLĄDAŁEM I TE FILMY NIEMIECKIE RÓWNIEŻ POLECAM DO OBEJRZENIA
|
Misia - 2009-05-23 23:02:32 |
Poza kinem azjatyckim mam podobny katalog ulubionych filmów jak nensha za wyjątkiem Gwiezdnych wojen, do których zasadniczo nic nie mam poza tym, że mój fecet oglądał jej już kilkadziesiąt razy:))) Zamiast poświęcać czas mnie !!!
Proponuję założenie wątku : Największe rozczarowanie. Czyli film, po obejrzeniu którego miałam bezbrzeżne poczucie straconego czasu. Nie zabawny, nie relaksujący, nie pouczający .... no zero ..........Dla mnie to było ostatnio ,, Kochaj i tańcz". Po prostu dramat !!!! Polecam jednak ,, Pora umierać" i ,, Rezerwat". Polskie filmy niby banalne i przewidywalne ale fajne i sympatycznie się ogląda:)))
|
nensha - 2009-05-23 23:35:36 |
Misia napisał:za wyjątkiem Gwiezdnych wojen, do których zasadniczo nic nie mam poza tym, że mój fecet oglądał jej już kilkadziesiąt razy:))) Zamiast poświęcać czas mnie !!!
Ale GW to naprawdę dobre filmy są ;) Siadaj razem z facetem i oglądaj :D
Misia napisał:Proponuję założenie wątku : Największe rozczarowanie. Czyli film, po obejrzeniu którego miałam bezbrzeżne poczucie straconego czasu. Nie zabawny, nie relaksujący, nie pouczający .... no zero ..........
O, jestem za. Zawsze warto wiedzieć, czego NIE oglądać ;)
|
Sonic Hed - 2009-05-25 13:07:59 |
Wymienię swoje perełki w zależności od gatunku:
Film akcji - cała seria Bourne'a ("Tożsamość Bourne'a", "Krucjata Bourne'a", "Ultimatum Bourne'a" a wkrótce "Zemsta Bourne'a).
Film sci-fiction - tylko i wyłącznie saga "Star Wars". Osobiście nie było dla mnie lepszego film, oglądam prawie codziennie, dla mnie jedyny film zasługujący na notę 10/10 :D.
Film wojenny - ponieważ uwielbiam Gibsona, to oczywiście "Byliśmy żołnierzami" jest moim ulubionym filmem z tego gatunku.
Film horror - w tym dziale króluje "Egzorcysta". Był to pierwszy horror jaki oglądałem. Zrobił na mnie piorunujące wrażenie. I do tej pory robi. Jako dziecko miałem niezłą traume po tym filmie. Nawet w nocy widziałem te żółte oczy :D. Potem oczywiście przyszedł SH, ale to zupełnie inna bajka...
Film thriller - tutaj zamieszczę serię dr. Hannibal'a Lecter'a. Zaczeło się od "Milczenia owiec", a potem szło już jak po sznurko. Genialna rola Hopkinsa.
Film sensacyjny - postawię na "Bez twarzy" z Cage i Travoltą. Jeden z lepszych filmów jakie oglądałem.
Film dramat - bez wątpienia "Skazani na Shawshank". Znakomita historia Andy'ego Dufresne, który został niesłusznie skazany za zbrodnię, której nie popełnił.
Film kryminalny - ciężki wybór, ale postawię na "Wróg publiczny".
Film komediowy - uwielbaim parodie filmowe. I właśnie dlatego postawię na "Robin Hood: Faceci w rajtuzach". Jak tylko widzę szeryfa, to już mi się wesoło robi :D.
Ulubiony serial - na zawsze i na wieczność pozostanie "Z archiwum X", obecnie lubię też oglądać "Dr. House".
|
nensha - 2009-05-25 13:58:09 |
Sonic, a gdzie Tarantino zgubiłeś, co? :D
|
PIOTREK - 2009-05-25 18:44:01 |
a z moich ulubionych seriali są tylko
SABRINA NASTOLETNIA CZAROWNICA z MELISSĄ JOAN HART LITR ŁEZ-super serial japoński
|
Azja - 2009-06-22 21:24:41 |
zajebisty horror ale horror niestraszny :p "królowa potępionych" film wprost genialny :D i Lestat jest boski xD jakby ktoś chciał to jest do obejżenia na youtube w 10 częściach to mgę tu wkleic ;)
|
Sonic Hed - 2009-06-24 14:55:22 |
No to wklej, bo przyznam szczerze, że jeszcze w życiu nie oglądałem "zajebistego" horroru, który byłby "niestraszny" :D. A samemu nie chce mi się szukać, poprostu jestem wygodny :) A zresztą sama się Asiu, zaoferowałaś :D
|
PIOTREK - 2009-07-20 01:16:38 |
KLĄTWA 2 horror japoński w trakcie oglądania ten film zrobił na mnie bardzo ogromne wrażenie aż można umrzeć ze strachu- bardzo dobrze zrobiony ten film jest choć jeśli ktoś na słabe nerwy to nie polecam ciarki po plecach same przechodzą jak sie ogląda ten horror w mojej ocenie KLĄTWA 2 to jest arcydzieło
EGZORCYZMY EMILI ROSE UDRĘCZENI
|
irkaaa:) - 2009-08-08 15:06:25 |
moje ulubione:
*z Bollywood:
-Paheli -Kank -K3G -Gdyby jutra nie było -Chad de!India i jeszcze strasznie dużo innych :D
*cała reszta
-Milczenie owiec -Zielona mila -Gladiator -Helikopter w ogniu -Kochanice króla -Szkoła uczuć -Grease -La Bamba -But Manitou -Epoka wszystkie 3 części :D
|
PIOTREK - 2009-09-20 21:43:29 |
no i oczywiście GWIEZDNE WOJNY bo to jest już klasyka-GREASE, KOCHANICE KRÓLA,OM SHANTI OM i także polski film JAK TO SIĘ ROBI Z DZIEWCZYNAMI
|
Azja - 2009-09-21 20:58:50 |
kurcze :/ wlasnie patrze i widze ze go usuneli O.O :( a szkoda :/ :/ :/ polecam tez wywiad z wampirem tez horror ponoc ale niesteraszny :"P byl na youtube ale te usuniety :( :( :(
|
PIOTREK - 2009-09-21 21:53:16 |
kolejny film który wam polecam to jest COŚ SIĘ DZIEJE mi na tym filmie dosłownie leciały łzy z oczu
|
irkaaa:) - 2009-09-22 17:06:51 |
A ja w przeciwieństwie do Piotra odradzam film Jak to się robi z dziewczynami :/ ten film to dla mnie żenada! Dla mnie nie było tam fabuły tylko kilka scenek związanych ze sobą bez sensu... :/ Tak jakby ktoś scenariusz na szybko pisał :/ Dla mnie kompletnie pusty film!
|
maya - 2009-09-22 18:28:43 |
Ja polecam wiele filmów Bollywood poza Miłości Nie Oszukasz :D:D Lubię też Gwiezdne Wojny, Gwiezdne Wrota, A Walk To Remember, Liberator, Alien Vs. Predator (obie częsci), Alien'a (też wszystkie części) i wiele wiele innych :P:P
A poza nimi jeszcze sobie przypomniałam Piękny Umysł, Gladiator, Szklana Pułapka, Nowożeńcy Dobra więcej nie będę wymieniać, bo za dużo to zajmie :D:D:D
|